სამოქმედო გეგმა 2023-2024
სტრატეგიული მიზნები |
ამოცანები |
აქტივობები |
პასუხისმგებელი პირი |
ერთწლიანი ( 2023-2024 სასწავლო წელი) სამოქმედო გეგმა |
შესრულების ინდიკატორი |
რესურსი |
||||||||||||
09.23 |
10.23 |
11.23 |
12.23 |
01.24 |
02.24 |
03.24 |
04.24 |
05.24 |
06.24 |
07.24 |
08.24 |
|
|
|
||||
კურიკულუმების განვითარება |
ეროვნული სასწავლო გეგმისა შესაბამისად კურიკულუმების განვითარება
|
სასკოლო სასწავლო გეგმის პროექტის განხილვა/დამტკიცება
|
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სასკოლო სასწავლო გეგმა, პედაგოგიური საბჭოს ოქმი |
არსებული რესურსი |
|
სასკოლო დოკუმენტაციაში ცვლილებების შეტანა/საჭიროების შემთხვევაში ახლის დამტკიცება
|
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ბრძანებები, შეცვლილი დოკუმენტები |
არსებული რესურსი |
|
||
სასწავლო პროგრამების/კურიკულუმებიs რევიზია
|
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი; საგნობრივი კათედრები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საგნობრივი კათედრეების პორტფოლიო, კურიკულუმები,კვი რის გეგმები |
არსებული რესურსი |
|
||
კურიკულუმების სასწავლო პროცესში დანერგვა, შემაჯამებელ-კომპლექსური დავალებების შესრულება |
საგნობრივი კათედრები; მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კურიკულუმები, შესრულებული შემაჯამებელკომპლექსური დავალებები |
არსებული რესურსი |
|
||
დამატებითი სავალდებულო საგნების სახით მოსწავლეთა ინტერესების შესაბამისი პროგრამების შექმნა და დანერგვა
|
განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი; საგნობრივი კათედრები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დამატებითი სავალდებულო საგნის პროგრამები |
არსებული რესურსი |
|
||
თანამედროვე და ინოვაციური მეთოდების სასწავლო პროცესში გამოყენების ხელშეწყობა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი; საგნობრივი კათედრები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ასწავლო პროცესის მონიტორინგის შედეგები, სასწავლო პროგრამები |
არსებული რესურსი |
|
||
სადამრიგებლო პროგრამების შემუშავება |
დირექტორის მოადგილეები; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი; დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სადამრიგებლო პროგრამები |
არსებული რესურსი |
|
||
სადამრიგებლო პროგრამების ეფექტურად შესრულების ხელშეწყობა
|
დირექტორი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მონიტორინგის შედეგები, ანგარიშები |
არსებული რესურსი |
|
||
სხვადასხვა ტიპის კითხვარების შემუშავება. მოსწავლეთა, მასწავლებელთა და მშობელთა პერიოდული გამოკითხვა სასწავლო პროცესთან დაკავშირებული საჭიროებების კვლევის მიზნით |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კითხვარები და მათი ანალიზი |
არსებული რესურსი |
|
||
სასწავლო პროცესის მონიტორინგი და შედეგების გათვალისწინებით შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა/განხორციელება
|
სასწავლო პროცესის ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით, სხვადასხვა სახის ტესტირებების ორგანიზება და შედეგების ანალიზი;
|
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ტესტირების შედეგები და ანალიზი |
არსებული რესურსი |
|
|
მასწავლებლის შიდა შეფასებისა და მისი პროფესიული განვითარების მხარდაჭერის მიზნით, შიდა მონიტორინგის ჯგუფის შექმნა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შიდა მონიტორინგის ჯგუფის მუშაობის დამადასტურებელი მასალები, სამოქმედო გეგმა და ანგარიშები |
არსებული რესურსი |
|
||
საგაკვეთილო პროცესზე დასწრება, შედეგების ანალიზი და შესაბამისი ღონისძიებების დაგეგმვა/განხორციელება |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი; საგნობრივი კათედრები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კვლევის შედეგები, საგაკვეთილო პროცესზე დაკვირვების შედეგები |
არსებული რესურსი |
|
||
მოსწავლეთა და მასწავლებელთა საჭიროებების დადგენა
|
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კვლევის შედეგები, საგაკვეთილო პროცესზე დაკვირვების შედეგები |
არსებული რესურსი |
|
||
მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლა და თანმდევი დამატებითი სამუშაოების განხორციელება |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი; საგნობრივი კათედრები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სტატისტიკური ანალიზი, ელექტრონული ჟურნალი |
არსებული რესურსი |
|
||
კათედრების მიერ რეკომენდაციების შემუშავება, თანამედროვე მეთოდების დანერგვასთან დაკავშირებით
|
სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; საგნობრივი კათედრები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საგნობრივი კათედრის ხელმძღვანელების ანგარიშები |
არსებული რესურსი |
|
||
საშუალო საფეხურზე სკოლის მიერ პროფესიული ორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვა
|
სხვადასხვა პროფესიის გაცნობა; საინტერესო შეხვედრების ორგანიზება |
დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი, დამრიგებელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესაბამისი სასწავლო აქტივობების დაგეგმვა და ორგანიზება: სახელობო გაკვეთილები, გასვლითი გაკვეთილები, მიზნობრივი ექსკურსიები
|
დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სახელობო მიმართულების ხელმძღვანელი სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი, დამრიგებლები, მასწავლებლები
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჩატარებული აქტივობები, ფოტომასალა |
არსებული რესურსი |
|
||
სხვადასხვა ღონისძიებებისა და პროექტების ჩატარება |
დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სახელობო მიმართულების ხელმძღვანელი სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი, დამრიგებლები, მასწავლებლები
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჩატარებული პროექტები, ღონისძიებები |
არსებული რესურსი |
|
||
თანამშრომლების პროფესიული განვითარების ხელშეწყობა
|
კვალიფიკაციის ამაღლების ხელშემწყობი ღონისძიებების ორგანიზება
|
პროფესიული განვითარების სქემასთან დაკავშირებით დოკუმენტაციის წარმოება |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის მასალები |
არსებული რესურსი |
|
საგანმანათლებლო ღონისძიებებში, პროექტებსა და კონფერენციებში პედაგოგთა მონაწილეობის ხელშეწყობა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მასწავლებელთა პირადი საქმეები, ანგარიშები |
არსებული რესურსი |
|
||
თანამშრომელთა პროფესიული საჭიროებების კვლევა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კვლევის შედეგები, საგაკვეთილო პროცესზე დაკვირვების შედეგები |
არსებული რესურსი |
|
||
მასწავლებელთა წახალისება |
დირექტორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
წახალისების ბრძანებები |
არსებული რესურსი |
|
||
მასწავლებლების პროფესიული განვითარების უზრუნველყოფა
|
თანამშრომელთა განვითარებისთვის საჭირო ტრენინგების, სემინარების, გასვლითი სამუშაო შეხვედრების დაგეგმვა და ორგანიზება |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
პროფესიული განვითარების მიზნით ჩატარებული ტრენინგები, აქტოვობები |
არსებული რესურსი |
|
|
ტრენინგებზე მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში დანერგვის ხელშეწყობა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საგაკვეთილო პროცესზე დაკვირვების შედეგები |
არსებული რესურსი |
|
||
პერსონალის მართვის პოლიტიკის და პრაქტიკის დანერგვა
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების სქემის ფარგლებში სხვადასხვა აქტივობების განხორციელება და განვითარების მუდმივი კონტროლი |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ანგარიშები, პროფესიული განვითარების მიზნით განხორციელებეული აქტივობები |
არსებული რესურსი |
|
|
ადამიანური რესურსის მუდმივი განვითარება, წამახალისებელი გარემოს შექმნა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
არსებული გარემო, ანგარიშები |
არსებული რესურსი |
|
||
მატერიალურ-ტექნიკური ბაზის განვითარება |
სხვადასხვა საგნის საგნობრივი კაბინეტების შექმნა და აღჭურვა თანამედროვე ტექნიკით, სასწავლო მასალებითა და თვალსაჩინოებებით
|
კომპიუტეული ტექნიკის შეძენა და განახლება; თვალსაჩინოებების შეძენა და განახლება |
დირექტორი, IT მენეჯერი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესყიდვის ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარების აქტები |
არსებული რესურსი |
|
სასპორტო ინვენტარის განახლება და სპორტ დარბაზის და სტადიონის აღჭურვა
|
სპორტული ინვენტარის შეძენადა განახლება |
დირექტორი, სპორტული მიმართულების ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესყიდვის ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარების აქტები |
არსებული რესურსი |
|
|
არსებული საბიბლიოთეკო ფონდის გაფართოვება ორი მიმართულებით: მუდმივი შევსება ლიტერატურით და პარალელურად, ინტერნეტის საშუალებით ყველასთვის ხელმისაწვდომი ბიბლიოთეკის ელექტრონული ვერსიის შეიქმნა, ელექტრონული წიგნებით აღჭურვა.
|
ბიბლიოთეკის განახლება |
დირექტორი, ბიბლიოთეკარი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესყიდვის ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარების აქტები |
არსებული რესურსი |
|
|
საკლასო ოთახების (ყველა კლასის) თანამედროვე ტექნიკით აღჭურვა(კომპიუტერი, პროექტორი, სმარტდაფა და სხვა). არსებულის პერიოდულად განახლება;
|
ინვენტარის და სხვა მასალების შეძენა (საჭიროებისამებრ, მათ შორის მერხები, სკამები, დაფები) |
დირექტორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესყიდვის ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარების აქტები |
არსებული რესურსი |
|
|
საბუნებისმეტყველო ლაბორატორიის განახლდება თანამედროვე აღჭურვილობით;
|
ლაბორატორიის შევსება/განახლება ლაბორატორიის მოწყობა/შევსება ცდების ჩატარებისათვის აუცილებელი რეაქტივებით და მასალებით |
დირექტორი; შესაბამისი კათედრის მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესყიდვის ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარების აქტები |
არსებული რესურსი |
|
|
სასკოლო ინვენტარის განახლება (მერხი, სკამი, კარადა ...)
|
ინვენტარის და სხვა მასალების შეძენა (საჭიროებისამებრ, მათ შორის მერხები, სკამები, დაფები) |
დირექტორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესყიდვის ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარების აქტები |
არსებული რესურსი |
|
|
სკოლის ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესება |
სკოლის ეზოს მოპირკეთება და სივრცეებად დაყოფა
|
სკოლის ეზოს კეთილმოწყობა |
დირექტორი სამეურნეო ნაწილის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ვიზუალური დათვალიერება |
არსებული რესურსი |
|
სკოლის შენობის რემონტი, მათ შორის საკლასო ოთახების გარემონტება
|
სკოლის კეთილმოწყობა, არსებული მდგომარეობის შენარჩუნება და განვითარება |
დირექტორი სამეურნეო ნაწილის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ვიზუალური დათვალიერება |
არსებული რესურსი |
|
|
საჭიროებისამებრ სამშენებლო მასალების შეძენა |
დირექტორი სამეურნეო ნაწილის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესყიდვის ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარების აქტები |
არსებული რესურსი |
|
||
მოწყობის სამუშაოების მონიტორინგი |
დირექტორი სამეურნეო ნაწილის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მონიტორინგის შედეგები, ვიზუალური დათვალიერება |
არსებული რესურსი |
|
||
მშობელთა ჩართულობის გაზრდა
|
მშობელთა ჩართულობის გაზრდა სასწავლო აღმზრდელობით პროცესში |
მშობლების მონაწილეობით სხვადასხვა ღონისძიებებისა და პროექტების ორგანიზება |
დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჩატარებული პროექტები, ღონისძიებები |
არსებული რესურსი |
|
მშობელთა კრებების ორგანიზება |
სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი, დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დამრიგებლის ანგარიშები |
არსებული რესურსი |
|
||
მშობლებთან ურთიერთობების ფორმების დახვეწა |
მშობელთა კითხვარების შემუშავება |
დირექტორი; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი; ადმინისტრაციულ საკითხთა მენეჯერები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გამოკითხვის შედეგები, ანალიზები არსებული |
არსებული რესურსი |
|
|
მშობლებთან ინდივიდუალური შეხვედრების ორგანიზება |
დირექტორის მოადგილეები; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი; დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დამრიგებლის ანგარიშები |
არსებული რესურსი |
|
||
ელექტრონული ჟურნალის მეშვეობით ყოველდღიური კომუნიკაცია |
დამრიგებლები; მასწავლებლები; ადმინისტრაციულ საკითხთა მენეჯერი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ელექტრონული ჟურნალის ჩანაწერები |
არსებული რესურსი |
|
||
"იაკობ გოგებაშვილის სახელობის სასწავლებლის" ცნობადობის გაზრდა პოპულარიზაციის მიზნით |
შიდა მარეგულირებელი დოკუმენტაციის შექმნა/ცვლილებების შეტანა;
|
სასკოლო დოკუმენტაციაში ცვლილებების შეტანა/საჭიროების შემთხვევაში ახლის დამტკიცება;
|
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ანგარიშები |
არსებული რესურსი |
|
სხვა საგანმანათლებლო დაწესებულებებთან/ორგანიზაციებთან(უნივერსიტეტები, კოლეჯები, პროფესიული სასწავლებლები და სხვა) თანამშრომლობა
|
მოსწავლეებისათვის სხვადასხვა სასწავლო და უმაღლესი დაწესებულებების პრაქტიკისა და სასწავლო პროგრამების გაცნობა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილეები; განვითარებისა და ხარისხის მართვის ხელმძღვანელი; სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელი; საგნობრივი კათედრები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ანგარიშები |
არსებული რესურსი |
|
|
ცნობადობის ამაღლების სტრატეგიის შემუშავება |
სოციალური ქსელების მუშაობის სტრატგიის დაგეგმვა |
დირექტორი, სოციალური მედიის მენეჯერი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ანგარიშები |
არსებული რესურსი |
|
|
ცნობადობის ამაღლების სტრატეგიის განხორციელება |
სტრატეგიის დაგეგმვის გეგმის მიხედვით მოქმედება |
დირექტორი, სოციალური მედიის მენეჯერი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
განხორციელებული პროექტები, ღონისძიებები |
არსებული რესურსი |
|
|
სკოლის ვებ გვერდის განახლება და დახვეწა
|
სკოლის ვებ გვერდის განახლება/დახვეწა სკოლის ვებ გვერდზე საჭირო დოკუმენტების განთავსება სკოლის ვებ გვერდზე ინფორმაციის მუდმივად განახლება |
IT მენეჯერი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ციფრულად გაზიარებული ინფორმაცია |
არსებული რესურსი |
|
|
სკოლის სოციალური მედიის (ფესიბუქის) გვერდის მუშაობის გააქტიურება.
|
საინფორმაციო-საკომუნიკაციო სისტემის დახვეწა და განვითარება ინფორმაციის მუდმივად განახლება |
დირექტორი, სოციალური მედიის მენეჯერი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ციფრულად გაზიარებული ინფორმაცია |
არსებული რესურსი |
|